Torsdag

Just nu sitter jag uppe bara för att jag kan, rätt onödigt men vad gör man inte när man är ledig imorgon. Rätt stressig dag idag, skolan till fyra, sedan direkt till stallet och fixade åt kusarna för att ta in pionen och fixa henne för hoppträningen med maja vid sex. lastade vid halv sex, träning vid kvart över, hemma igen till halv nio, träffade nellie vid nio och sen träffade jag elias vid tio. Kändes som jag bara åkte runt och träffade människor lite här och var, men det är trevligt. Det gick mycket bra för Maja på träningen, förstår att det är knepigt att hoppa stora pia när hon annars rider sin D-ponny. Men det lossnade mer och mer under passet och jag kan säga att det är riktigt roligt att se sin häst hoppas av någon som kan sin grej. Har nu bestämt att Maja ska hoppa Pia en gång i veckan, ska allt ta och övertala henne skulle vara så roligt dels för Pia. Den 6Juni ska troligtvis Pia ska få åka på träning med Maja igen, hoppas verkligen att den blir av. Sedan att jag träffade Elias, har inte sett killen på ett år. En gammal klasskompis från eriksberg och hågadal tiden riktigt roligt faktiskt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0