7Augusti

Trivs så himla bra i mitt liv just nu, saker inplanerade hela tiden och jag kan inte mer än erkänna att jag trivs med ett fullspäckat schema. Otroligt märkliga och underhållande saker har hänt de senaste dygnen och jag skrattar när jag tänker tillbaka på det. Juste träffade ju min bästa killkompis Pontus igår som fyllde år, han kom hem till mig vi köpte godis och tittade på film och pratade om allt från himmel och jord. Dagens stora sysselsättningar och har varit att sova och titta film för det tar på krafterna att hålla igång. Ikväll ska jag ta en promenad ner på stan till Nellie där jag knoppar och ska även ta en sväng förbi morfars grav.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0