5 Augusti

Kom hem från Rävsten igår där jag har spenderat två veckor med bland annat besök av Soffan. Har varit riktigt skönt att ha varit borta från både stan och häste ett tag, både jag och Pia var ju riktigt trötta på varann innan jag åkte. Nu har jag iallafall ridit henne i två dagar ute i skogen i skritt på lång tygel och hon har varit riktigt tillfreds med livet, så nu känns det lite bättre. Stina ska hjälpa mig att sätta igång henne sen kan vara bra att få lite hjälp ibland. Blev bara ett litet ihop kravs om hur de ser ut just nu, ska ta och gå mer in på saker sen. Men nu ska jag slänga mig på cykeln och sedan på bussen mot järlåsa med tjejerna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0