29 Augusti

 
 
Jag vet Jag vet jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men det har bara varit så himla mycket på senaste.. Skolan och hästen har liksom varit det jag har orkat med. Har lagt all krut på Pia för att hon ska komma i så bra form som möjligt och det börjar att ge resultat vill jag lova men visst är det krävande. Skolan börjar att flyta på som vanligt, man börjar kommá in i rutinerna. Man börjar lära sig var lektionerna är, hur man undviker människor osv. Om jag ska vara helt ärlig så är jag faktiskt rätt taggad på skolan, försöker att jobba undan så mycket som möjligt och ta till mig det som sägs på lektionerna. Aja allt känns så himla hoppigt såfort man inte har bloggat på ett tag menmen. Ska ta och titta på Carrie Diaries och inte göra någonting just nu.
Kvällens tankar går till min älskade Soffan vars häst är inlagd på Ultuna <3
 


Kommentarer
Soffan

Tack bestie<3

2013-08-29 @ 20:51:21
URL: http://sofiia.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0