Goa människor

 
Uppsala blir allt mer tomt på människor, nära och kära åker på sina håll för att semestra. Än så länge är jag kvar men på måndag rullar så även jag iväg på semester i två veckor. Har tillbringat en del timmar med min älskade Sofia i Storvreta och så även föregående natt, igår kväll drog iallafall dessa grabbar iväg mig till Skarholmen där vi fiskade och hade det allmänt trevligt. Kom hem runt 02.00 och vaknade lite för sent men vad gör det när de är sommarlov. Kommer sakna grabbarna när drar till Åre på Torsdag men de blir desto roligare att se dom i Augusti igen. Ska ta och snöra på mig joggingskorna måste göra av med lite energi. På Lördag fyller jag år.Ångest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0