6 Augusti

Fullt ös hela tiden. Har precis kastat i mig lite middag och känner nu att magen börja värka efter att man har ätit för fort. Skavsåren svider på mina fötter och jag är bra trött men vad gör det när man har haft väldigt roligt. Gårdagen ute i Astrids stuga var riktigt mysig, var på så himla bra humör trotts min dåliga sömn från natten innan. Sov där ute på landet och försökte ta mig hem idag vid elva tiden, lyckades missa bussen och fick vänta i en timme. Anlände i staden till klockan tolv och mötte upp filip, vi pratade och hade riktigt trevligt, han följde även med till Pia och hängde ut på en promenad med henne. Haft en späckad dag som ni hör och ska snart träffa Pontus, han fyller år så ett stortstort grattis till honom!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0