Pion Gay

 

Bjussar på denna otroligt charmiga bild.. Jag har nu under Pias igångsättning känt att hon tar för sig en hel del mer, hon vill arbeta, hon är positiv. Vi hade det tufft innan jag åkte på semester, hon stod på bakbenen, jag hade ramlat av osv. Vilket i sin tur har resulterat i att jag har fått en rejäl dipp i mitt självförtroende, tankar som: ``är hon för svår för mig´´ ``tänk om jag förstör henne´´ har hela tiden trakasserat mig. Men nu efter semestern har jag bitit ihop, jag har bestämt mig. Vi ska skynda långsamt nu, efter varenda litet framsteg får det vara bra, beröm och good feelings inget negativt får trycka ner oss. Har bestämt att jag ska rida i laget i höst, det får gå precis hur jävla skit dåligt som hellst om så vill men då kommer vi iallafall ha försökt. Dagens ridpass: Blev uppe i ridhuset med ösregn droppande över oss, böjde igenom henne rejält i skritten och skrittade henne i säkert en halvtimme som avslut fick hon trava några steg i båda varven på lång tygel. Efter ridpasset i gången var lillan så nöjd stod bara och gäspade i gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0