Skrapan är en förort till katte

VILKA ÄR EN FÖRORT TILL KATTE?? -SKRAPAN ÄR EN FÖRORT TILL KATTE. SÄG OAAH KATEDRAL SÄG OAAHH KATEDRAL!!! Igår vann vi den årliga kampen, katedral fullkomligen ägde ut skrapan. Skönt att få tyst på dom än en gång, nästa år tar vi hem segern igen!!
Gårdagen är en sån dag som man bara vill ha på repeat, dansade, skrek, skrattade, hejjade på älskade katedral. Inte nådigt med träningsvärk man hade när dagen var över och man knoppade i sängen vid halv ett med soffan vid min sida. Tur att jag började ett idag och endast hade en lektion. Tömkörde Pia lite snabbt igår också.
Idag har jag bara varit allmänt trött och seg drog ner till bryggan ett tag med Hanna och Nisse efter skolan innan jag cyklade till stallet för att rida Pian. Är inne i en otagg period på häst, sitter fortfarande fast i motgångar och det änns så jädrans surt. Så idag bestämde jag och Angelica lite snabbt att vi bara skulle skritta ut barbacka lite snabbt bara för att göra något. Känns som att jag och Pian behöver några lite pass utan en massa bråk. Hon har en vecka på sig att skärpa sig nu, så nu kör vi hårt hela veckan till nästa helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0