Only Teardrops

Är på ett rätt så pissigt humör just nu. Saker och ting går inte som jag vill och jag blir bara endast jätte arg. Aja blir väll på ett bättre humör någon gång. Gårdagen var trevlig hemma hos Anna Malmberg, en massa härliga människor sånt gillas starkt. Favorit Sofia sov här och håller alla tummarna för att hon inte lyckas bli smittad. Idag har jag inprincip inte gjort någonting alls har varit och ridit min kuse och det var ju faktiskt ett tag sen jag satt på hennes rygg. Maja har ju ridit henne i två dagar. Hon kändes riktigt fin. Hade sporrar på mig, har fått i order att  börja rida med det så att det är lugna puckar inför kommade tävlingar. Tycker att hon reagerade mycket bra på dom. Var lättare att vara pek noga i ridningen och galopp fattningarna satt mycket mycket bättre.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0