Lite små trött

Kan inte direkt säga att jag har haft en stabil nattsömn under det senaste dagarna och idag var nog den värsta. Sov på tok för lite och gick upp för tidigt för att åka och ta ut kusarna. Ibland är det bara inte kul att ha morgonfodringen, cyklade i motvind till stallet så höll på att dö av värmeslag när jag väl var framme. Det var ju som sagt storm och jag var inte jätte taggad på att rida ut när man håller på att blåsa bort. Så jag tog min lilla kuse på en promenad för att hon skulle få sträcka lite på sig. Var hemma till halv nio igen, då jag åt frulle och försökte sova till tolv men det gick bara inte. La mig på balkongen och solade i två timmar hoppas på att man kan få lite färg åtminstone. Sen har jag väll pluggat hela dagen, kan inte direkt säga att jag har varit snabb, skrev en labbrapport och har börjat på historia analysen. Har även haft ett långt samtal med soffan i typ 1,5h om allt från himmel till jord. Nu ropar pappa att jag ska äta, ha det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0