Indigo

Tjena.. Är så lagon seg idag, känns som jag aldrig vaknar. Kan det vara för att jag inte har varit vaken sen halv sju som är min vardag på söndagar. Det var skönt att ha sovmorgon faktiskt, vaknade runt halv nio åt frulle osv. Placerade mig på balkongen vid tio och låg och pressade till tolv då solen gick i moln. Har faktiskt hunnit pluggat en hel del men det tog liksom stopp nu. Har inte varit i stallet än så jag ska bege mig dit till fyra tänkte jag. Tänkte rida ut på lillan och förhoppningsvis får jag sällskap av carro. Om jag inte får sällis av Carro tänkte jag rida och klättra henne i sandbacken vi måste få koll på ryggmusklerna nu känner jag. Tar och slänger upp en lagom charmig bild på mig och soffan sen i fredags, haha 50-tal.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0