Hej och Hå

 
Är rätt så slut denna torsdags kväll. Valborg var krävande då jag gick upp vid sex och gick och la mig vid tre, herre jag håller inte om jag får min skönhetssömn. Var väldigt mycket folk i Uppsala på valborg men den firas ju bäst här så alla kommer väll hit. Var nere på stan på dagen och till kvällen var jag i Storvreta, blev en lyckad kväll. Knoppade hos soffan och vaknade upp i ett soligt Storvreta tog mig in till stan och mötte upp Nellie till lunch. HAHA har aldrig skådat så många vita ansikten på bussen med solglasögon för att inte tala om alla dessa människor på stan med mc donalds eller pizzakartonger i handen. Träffade Nellson vid ån och vi fikade väldigt trevligt. Känns som att jag har haft några lyckade dagar nu, dock rätt värdelöst att gå i skolan igen. Måste ta tag i lite saker nu, ha det bra. Juste har tömkört Pia-Lotta två dagar nu och flickan börjar bli riktigt läcker, händer saker hela tiden.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0