Get Lucky

Sitter och lyssnar sönder min plugglista på spotify, historian vägrar bli klar och jag håller på att tappa tålamodet. Roligt att se att så många tittar in här trotts mitt rätt ointressanta liv. Var upp tidigt imorse för att skriva på historian hann väll cirkus en fråga innan jag var tvungen att skynda mig för att hinna ner till bryggan nere på stan för att äta lunch med mina tjejer. Var ute hos Pian efter skolan och herre vad det gick dåligt att rida, reste sig tre gånger och det var dryga hästar och barn runt omkring så det slutade med att jag släppte ut henne. Liksom ingen idé att hålla på och trassla om man ändå vet att man bara blir förbannad. Så imorgon tänkte jag rida galopp intervaller för att blåsa ur lite energi ur henne fint det. godnatt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0