Tänker aldrig dö, nej!

Min bitterhet just nu tar över allt, var i stallet för ett tag sen och det gick så in i helvete dåligt att rida! Vi har ju gått väldigt snabbt framåt de senaste veckorna, nu kände det som vi backat två hopp igen till det första gångerna jag satt på henne. Hon var,stel,springig,stark dessutom var vi många i ridhuset och några skulle hoppa och jag vet inte vad, dammigt var det iallafall. Så jag sket helt enkelt i det, rastade av henne och gick ut och skrittade i eftermiddagssolen. Tog mig över bron för första gången ensam uppe på ryggen enda som var bra med dagens pass. Har utsläppet imorgon och jag har faktiskt ingen aning var jag ska rida men den som lever får se. Äsch skit dag, nu tar jag och hoppar in i duschen och cyklar ner till flogsta.
 
saknar Sarelli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0