Påsklov

Äntligen är det påsklov och jag kan inte beskriva hur skönt det egentligen är, har varit lite mycket nu på slutet så det är skönt med lov. Fick tillbaka ett matteprov igår som jag är jätte nöjd över resultatet på, perfekt lycka inför lovet. Har inget speciellt inplanerat på lovet ska rida Pia ordentligt nu den här veckan så hon blir ordentligt genom jobbad, tror förövrigt att hon har vårkänslor så jäkla pigg och sprallig. Ska hinna träffa Sofia på lovet, skriva mitt nationellatal de är väll typ det.
 
Var uppe med Pia i ridhuset igår för att känna igenom henne inför dagensträning, jisses vad hästen var pigg. Har ridit ut i två dagar i vårsolen och hon verkar ha lite överskotts energi kan man säga. Låg på som jag inte vet vad ville hela tiden galoppera och göra byten haha. Känns att det händer saker i hennes kropp efter varje ridpass, så himla roligt. Så idag ska jag träna för Tina igen och så även imorgon, håller tummarna på att hon sköter sig.
 
Får inte in någon bild så ni får nöja er med text. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0