Kommer älska dig när jorden gått under

 
Rätt speiell gårdag haha, trevligt att träffa Sofia iallafall. Träffas på tok för sällan nuförtiden. Idag är det lördag och jag har en del saker att göra, Pia ska ridas i ridhuset tror jag har inte suttit på henne sen i Tisdags, då hon tömkördes i onsdags, långpromenad på två timmar i torsdags och vilade igår. Så lillan har väll lite överskottsenergi skulle jag tro haha.  Förutom att Pia ska ridas, så ska en del plugg göras värdelöst men nästa vecka är ju som ett skämt för mig en massa skit inproppat. Nu ska jag ta tag i en samhällskunskaps uppgift så jag kan åka till stallet med ett gott samvete. Ikväll blir jag nog hemma, biologin väntar..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0