Hon vill vara du

Sitter och panik pluggar det sista inför provet om två timmar... Kommer väll gå okej, genetik och genteknik är ju rätt komplicerat men det får gå som det går. Fint väder är det ute så jag längtar tills jag slutar och ska till Pia, blir en promenad eller så rider jag ut vi får se. Ut i skogen ska vi iallafall och röra på oss. Hade ett grymt pass igår, hon var så jäkla arbetsvillig kände redan när jag skrittade fram att hon tog i från ryggen och verkligen ville göra rätt. Härligt när ens häst har så positiv inställning. Arbetade i galopp försöka att få henne att stabilisera upp sig ännu mer. Hon satte ett rent byte och jag nöjde mig så, red inte så länge heller. Men det räckte för att lillan skulle bli trött.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0