En saknad vän

 
Är otroligt trött. ändå har jag sovit i nio timmar. Somnade rätt sent igår och gick upp vid halv åtta igår ingen bra kombination,menmen. Fick iallafall träffa min bästa Sofia igår, det var ett bra tag sen sist må jag säga, skyller på det förbaskade plugget och lite på kusen. De var iallafall trevligt att se människan igen och prata om allt från himmel till jord. Vi gick hem till Hanna till åtta för att se melodifestivalen, är fortfarande förbannad över vem som vann. Aja låten duger i krig, men inget mer. Åt onyttigheter i massor. Sofia bedrog sig senare till utsocken Storvreta, och jag total deckade i sängen. Ska ta och ladda om lite nu och plugga lite, KLOCKAN TVÅ ÄR DET DRESSYRTRÄNING!
 


Kommentarer
Soffan

Bästa Ellan! Var lovely att träffa dig igen, har saknat dig!!

2013-03-12 @ 16:39:03
URL: http://sofialofquist.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0