Come give me love

 
Tillbaka på banan igen. Hade ett grymt pass på lillan igår och så även imorse innan skolan. Skönt att motgångarna i ridningen inte satt kvar så länge denna gång, det hade jag aldrig orkat nog med elände. Det är väldigt mycket plugg den här veckan men det är bara att bita ihop så får det gå som det går, man kan inte mer än att göra sitt bästa. Planer för Pia denna veck ser ut som så: Hon ska gå ute några dagar nu och inte uppe i ridhuset, en promenad imorgon eller liknande, en vilodag, rida ut, sen är det fredag då blir det att känna igenom henne om jag ska träna på lördag eller ej uppe i ridhuset vi får se. Nu ska jag sätta igång med mitt tal som jag ska hålla på torsdag..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0