Alla vill till himlen men få vill ju dö

Jag är så sjukt ledsen,besviken,arg så att jag håller på att gå i taken. Att en enda sak kan få en på så dåligt humör är otroligt. Känns som negativa saker från hösten drivs upp igen, saker som man försöker glömma och gå vidare kommer upp för en liten motgång och det är precis vad som har hänt nu, FAN! Det jag vill göra nu är att sätta mig i sadeln och rida ett grymt på min fina Pia för att få mig på bättre tankar, men såklart ska de vara en annan skolbok och prov ivägen som gör att man måste hårdplugga. Med detta vill jag säga att min Tisdag har varit den sämsta på länge och att min Onsdag kommer att rulla på likadant. Får nu ta och bita ihop och plugga psykologi för att sedan ta en joggingrunda och göra av med lite ilska.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0