Torsdag

Vaknade med feber tog en dusch och hoppades på något bra ändå, men kallsvettades så det blev ingen skola för min del. Har nu sovit ett antal timmar och känner mig mycket piggar dock lite febrig, fan vad jag inte har tid med det här! Ska till stallet lite senare och mocka åt båda iallafall, sen får vi se om jag och Pia tar en tur. Vil att hon ska gå idag och vila imorgon och sen gå Lördag, Söndag då har hon gått super den här veckan med varierat arbete och underlag. Lutar mot att jag tjuvrider en sväng och om soffan ska rida så får man sällskap perfekt. Sitter nu och tuggar på några soyabönor, så jäkla gott. Ska ta tag i lite tyska så känns det iallafall som jag har gjort något vettigt idag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0