Tisdag avklarad

Kom precis hem från Karin, bra där jag som skulle bita tag i lite plugg och styra upp livet. Är dock rätt taggad på att göra kvällens läxor, inte för att jag vet varför men de är en sånn skön känsla när man har allt klart och kryper ner i soffan med en kopp thé. Har även lyckats att dragit på mig en inflamation i tåleden, hur fan lyckas man? Tydligen kallas det gikt och de är oftast män över 40 som drabbas och jag då Ellen Johansson 16år. Efter lite googlande har jag iallafall blivit en expert på min tå och de är tydligen urinsyra i min led, så nu vet ni allt ni behöver veta om min tå och Gikt. Nu ska jag ta tag i läxorna så att någon blir gjord innan maten.
 


Kommentarer
Gregor

är det dina fötter på bilden? de är otroligt fina :)

2013-01-16 @ 12:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0