Skolan har dragit igång

Har nu gått två dagar i skolan och jaa det är segt att vara tillbaka men har saknat de från klassen en aning, hade en massa betyg samtal igår eftersom att jag var borta precis innan jullovet. Det var inte direkt kul jag är nöjd över hur jag låg efter höstens händelser men att berätta varför jag inte hade presterat till det yttersta som jag hade velat var riktigt jobbigt. Att dra upp morfar och Sarelli historierna var riktigt tungt, kom några tårar när jag pratade med min älskade tyskalärare och nästan mest för att hon ska bli mammaledig en så himla mysig människa som verkligen stöttar än när man behöver det. Men idag blev jag hemma, känner mig konstig i hela kroppen och kände att de är bättre att vara hemma idag då jag inte har några ``viktiga´´ ämnen. Så jag har tagit det lugnt nu på morgonen och ska nu slänga i mig lite lunch och sedan fixa mig för att träffa några från klassen och spela in våran film ´till svenskan, HAHA har ångest över den varför sa jag att jag kunde vara huvudrollen dåligt drag. Sen rullar jag ut till PiaLottan och rider troligtvist med Soffan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0