Saker och Ting

Livet är så annorlunda för alla, det är rätt fantastiskt att livet ser så olika ut för alla. Alva befinner sig i Spanien, Hanna är påväg hem från Sölvesborg, Jag sitter i min soffa, Sarelli och morfar är med varandra någon annan stans. Allla befinner sig på olika platser men för bara några veckor sen, dagar sen var i alla i Uppsala. Hur som helst så hoppas jag att varje människa har det bra på sitt håll just denna dag. Pia vilar idag. Så jag ska passa på att vara lite social mot omvärlden, ska träffa Nellie på stan väldig bra. På vägen ska jag köpa ett gravljus och gå ner på stan just för att tända ett ljus på mormor och morfars grav, de blir skönt efter när man har skänkt de underbara människorna en tanke. Ska ta och hoppa i lite kläder och fixa mig för att sedan knata iväg ner på stan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0