Pluggar

Sitter fast i tyska träsket, allt annat än roligt kan jag lova. Över 100glosor som ska sitta tills på torsdag plus en hel del annat, värdelöst. Hörde inte av mig igår, men hade ett grymt pass på Pian och var på 50års fest på kvällskvisten. Träffade mina sysslingar som jag aldrig träffat, trevligttrevligt. Vädret börjar tjura ihop här upp i Uppsala, saknar de femton minus och sol. Ligga och galoppera i puder snö i solskenet, blir man nästan religiös av. Men jag tror att de ska frysa på frammåt veckan så de kommer väll bli härligt halt ute skulle jag tro. På Lördag flyttar vi, gud vad härligt det ska bli med ridhus och nära avstånd. Underbara ridvägar, ute banorna på Akka, terrängslingan, sandbacken (världens bästa klättringsbacke). Både jag och Pia ska ligga i hård träning nu, beach 2013 för båda haha. Nej nu ska jag fortsätta med den älskade tyskan, så åker jag till stallet lite senare då frida ska rida Pia och jag Pax perfekt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0