näämen Hej

 
Är så galet trött men ändå har jag sovit bra mycket den senaste natten, kanske för mycket? eller så vet jag vad som kommer att vänta mig på Onsdag då jag börjar i skolan igen. Bara att bita ihop inför världens bästa sommarlov, det går rätt snabbt. Juste det gick kanoners med Frida och Pia igår, lillan skötte sig fin fint och tror att de kommer bli utmärkt när hon har ridit henne några  gånger till. Det kommer säkert gå toppen på sportlovet, håller alla tummar och längtar till Åre och¨att åka skidor så fruktansvärt roligt.
Jag och pappa var ute imorse och red, red längs åkern och sedan på ängen. Det känns att jag kan börja sätta lite mer krav på henne för hon nöjer sig inte med att lulla runt lite längre. Så jobbade henne mycket i galopp idag och hon var så ruggigt fin kände verkligen att hon tyckte att de var skönt att få arbeta och trampade på riktigt bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0