Jag skulle inte vara någonting om du inte fanns

 
JAG HATAR TYSKA. Nu har jag det sagt nu kan jag pina mig igenom en stund till av detta tyska pluggande. Slutade tidigt idag vid halv två och jag som trodde att jag skulle till tandläkaren knatade dit.När jag väl var där och skulle checka in så fick jag veta att jag tydligen inte hade tandläkartid idag, så jag smög iväg till bussen och skämdes. Åkte till stallet och mockade och fixade åt kusarna, pappa kom och hämtade mig efter en timme. Pia fick alltså vila idag igen men jag tror de var bra hon kändes trött i kroppen i Måndags. Men imorgon ska jag ut och rida, slutar sent och sista timmen har jag prov så jag vet att jag kommer behöva en ridtur för att avreagera mig. Så bara att hålla tummarna för att inte underlaget blir ännu sämre än vad det redan är.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0