Jag sätter mitt allt, mitt bästa för dig

Är precis färdig duschad och färdig stallad för dagen. Red med Stina igen fram och tillbaka på vägen finns inte så mycket att rida på när underlaget är som det är, menmen man blir bra på att rak rikta. Pia låg på mer än igår och kändes lite sprettig så höll mig till trav då jag inte vill riskera något nu när vi inte känner varann så bra än. Ska inhandla ett skarpare bett idag och jag tror att de kan vara bra att ha på henne ute, nu har hon endast ett två delat. Det snöar ute och kör en tummen upp för den, underlaget blir bättre och allt blir så mycket ljusare. Ska ta och mysa ner mig lite i soffan innan jag fixar mig för dagens roadtrip, idag blir det en bra dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0