Du är helt okej

Kom hem från Upplnds-Bro för ett tag sen, har varit på Börjes med Lilian och Stina. För er som inte vet var Upplands.Bro ligger, jaa det vet egentligen inte jag heller men att de finns en helt grym outlet där vet jag nu efter dagens roadtrip. Fick med mig en riktigt bra present till broder från outleten och en massa fina saker till Pia från Börjes ett innertäcke med 200grams fyllning för våren och hösten när de blir varmare, ett tre delat bett, ljusrosa lindor och svarta boots eftersom att damen har en tendens att slå på sig. Riktigt nöjd med mina inköp nu ska Pia utsmyckas, är dock riktigt trött just nu så vi får se vad kvällen består av.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0