Det var ett tag sen

Har haft fullt upp de senaste dagarna och är riktigt slutkörd just nu,menmen har haft mycket roligt i både häst och människo väg. Blev ingen träning för mig och Pia i Fredags tränaren var sjuk, var rätt skönt att inte behöva åka iväg i kylan istället var vi ute och galopperade i snön med Soffan. Har även fått reda på att Pia och jag flyttar den 2 februari till ett annat stall närmare mig med RIDHUS! Herregud vilken lyx, är inte van att få ha sånna möjligheter. Kommer sakna våra udda ritter med Sofia och Vetra haha, bara att hålla tummarna på att vi återförenas i sommar på sommarbetet.
 
Annars håller vi på att planera för fullt inför Åre på sportlovet kommer att bli borta en vecka, och Pia kommer då ha stått på sitt nya i ställe i cirkus två veckor så förhoppningsvis har hon lugnat ner sig. Ska köra hundra på hantering veckorna innan lovet och rida så mycket som möjligt så att allt kommer gå bra för Frida när hon har henne.
 
Skolan har dragit igång nu och proven ligger inklämda i kalendern, vill bara gråta jag HATAR att plugga. Men får se framemot Åre och våren, även att min häst flyttar närmare som är mer än bra. Många av mina kurser avslutas ju till sommaren så det är all in den här våren för att höja sig. Min piss höst drog ner mig rätt mycket men jag är glad att jag har klarat mig och har gått igenom det relativt bra.
 
Nu ska jag ta och klicka igång lite serie avsnitt som får bli min underhållning i kväll inte helt fel. Höll nästan på att glömma har varit på brunch hos Hanna igår, längsen jag åt så mycket men det var så gott. Bra jobbat Hanna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0