Bromsa tiden

Jisses snart så börjar skolan igen, vet inte riktigt om jag är redo för det än. Skulle fungera rätt bra i min vardag att vara ledig och vara i stallet på förmiddagarna och bara mysa på eftermiddagarna, dagarna blir liksom uppfyllda hur man än gör. Rätt skönt då man aldrig får en tråkig stund eller vänta har en sjukt tråkig kväll idag. De flesta är sjuka eller har saker på annat håll, skulle egentligen ha gått på bandy men nu blev det inte så då fadern fick rulla ut och jobba surtsurt. Så jag sitter här i min säng lyssnar på musik och försöker planera lite framöver, allt från hur Pia ska motioneras till min träning osv. ska försöka att komma igång nu så att jag blir starkare och kan prestera ännu lite bättre är så sugen på revange. Imorgon rullar jag iväg på roadtrip med Stina och Lilian Börjes är vårat mål och på inköpeslistan står, nya boots,tunnare innertäcke,skarpare bett och ett ljus rosa dressyr schabrak. Sätter på en rulle och äter lite glass inga nyårslöften som utesluter fika.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0