Vilken Helg

Herregud kom hem för en halv timme sen från stallet och har nu ätit och förberett mig för att analysera en text till psykologin med våra egna teorier som vi har lärt oss, komplicerat värre. Denna helg har jag varit 17timmar i stallet,herre vad min hobby tar mycket tid en jag älskar det, och när man nu har ridhus så kan man leva länge på ridpassen. Var alltså tillbaka i stallet nu på eftermiddagen och plockade in hästarna och så har vi även klippt våra pållar så nu är dom helt nakna. Skönt att inte behöva tänka på att hon svettas när jag rider och riskerar att bli kall efteråt, men damen kommer väll att vara piggelin imorgon bitti. Ska till stallet och rida innan skolan blir perfekt så att jag bara kan åka hem och dyka ner i samhällskunskaps böckerna när jag kommer då jag har prov på Onsdag. Är väldigt trött så måste sätta fart med analysen, ha det bra! Inte jätte charmerande bild men man ser slowfeed näten i hagen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0