Låsas som inget hänt

Rätt otroligt att ni fortfarande hänger kvar! Hej förresten! Buga roch niger för att ni fortfarande kikar in här, med lite tur ska ni se att uppdateringen blir lite bättre nu mot våren. Kan iallafall skylla på att jag har haft fullt upp med att åka skidor under hela sportlovet i Åre med världens bästa Ebba. Är dock rätt slut i kroppen fortfarande efter sju dagars skidåkning med det är de värt. Frida har varit häst vakt och de har fungerat super bra och jag tror att både Frida och Pia har haft det roligt tillsammans. Lite saker har ändrats på hästfronten under tiden jag har varit borta, hon har fått en hoppsadel så nu ska vi komma igång och börja hoppa och vi har även höjt kraftfodret precis innan jag åkte, tycker att hon lagt på sig ännu lite mer över buk och rumpa. Tar och slänger in lite bilder från Åre.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0