Käre måndag

Känner ingen överdriven lycka för måndagar, men snart är den över och vecka är i fullgång igen. Har en stor drös med samhällskunskap som jag ska ta tag i bara jag får någon slags självdiciplin. Är fruktansvärt trött gick upp halv sex imorse, allt för att hinna rida innan skolan. Blev ett dressyrpass med syrran i ridhuset idag igen, lyckan över ridhuset ojoj obeskrivlig. Damen var så mycket finare idag, hon ligger på rätt mycket efter att man har travat fram henne, tror att de är någon slags grej för att komma ifrån arbete. Fick iallafall ihop henne riktigt bra mot slutet och hon började sätta sig lite efter en hel del halter och halvhalter. Hon är även hel rakad nu så jag behövde inte oroa mig över att hon skulle svettas överdrivet mycket, skönt det. Imorgon ska hon få vila eller så tar jag en promenad med henne innan skolan då jag börjar nio, överskattat att sova.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0