Down The Road

Sitter i min säng och tänker lite på dagarna framöver, har börjat att läsa Historie helvetet. Måste verkligen sätta detta prov så kan jag koppla bort allt på sportlovet när vi är i Åre och åker skidor, nu när det ändå har flyttat psykologi provet en vecka så att det inte är direkt efter lovet skönt! Annars har väll dagen rullat på i vanlig takt, har haft en del goda skratt haha, klasskamraterna är klockrena ibland måste jag säga. Slutade sent och tog bussen direkt till stallet, där jag mockade och fixade. Syrran var där, trevligt med sällskap. Stina tömkörde Pia och jag var med och kollade, egentligen hade vi tänkt att jag skulle köra henne lite men hon satt fast idag på en massa ställen och var rätt bråkig så Stina fick fixa det, är ju inte så van vid att tömköra som hon. Men de var häftigt att se damen från marken, se hur hon trampar på och hur hon ser ut från marken när hon spänner upp sig och drar ihop sig, mycket lärorikt. Hon tömkördes iallafall ute på banan i djup snö, så hon fick verkligen jobba på. Direkt när hon kom in i stallet slocknade hon, nu håller vi tummarna för att hon är mjuk och fin imorgon när jag tänkte köra ett pass i ridhuset efter skolan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0