Dagen till ära

Börjar vänja mig att gå upp halv sex varje morgon, har gjort det i fyra dagar i rad nu. Känns bra att jag inte är så äckligt trött längre. Dock så börjar jag som smått att tröttna på denna förbannade samhällskunskap, så jävla tråkigt och segt och mitt huvud krånglar bara till allt mer och mer. Less. Får hoppas att dagens sömn får allt att falla på plats. Annars har väll min dag varit bra, eller förresten totalt värdelös kunde lika gärna ha varit hemma. Kom till skolan, där man möttes av en lapp där de stod att jag började en halv timma senare. Efter den lektionen av bara tema prat så hade vi lunch i 1,5timme. Blev som så att vi hamnade hemma hos Nellie, lagade amerikanska pannkakor och bara hade det gött. När de där 90minuterna hade gått skulle vi till slottet på en utställning, vi kom snabbt fram till att de fanns viktigare saker och satte oss och pluggade istället. Kom hem sju och har precis ätit och ska nu plugga ännu mer och hålla tummarna för imorgon.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0