Trip till huvudstaden

 
Det blev en trip till huvudstaden denna fina soliga Torsdag, hade lite ångest över om jag skulle åka eller inte haha Pia är prio ett just nu när hon börjar knyta band till mig. Men jag beslutade att sessan skulle få en vilodag och Maja kunde fixa åt henne och Angela kunde ta mitt intag, så kunde åka iväg utan att behöva åka till stallet innan skönt. Tog tåget några minuter över nio och kom hem till Uppsala  Centralstation vid sex ungefär. Var på jakt efter nya byxor (eftersom jag råkade spräcka mina hehe) och minst en ny tröja. Fick med mig båda delarna och även nya solglasögon och present till soffan hon har ju faktiskt fyllt år. Har inte så mycket att skriva om mitt besök i Stockholm men mysigt var det med Anna,Frida,Hanna och Ebba. Ska väll ta och skriva på mitt tal för muntliga nationella, blir en tidig kväll då jag ska ner på stan med mamma och stina imorgon och även hinna rida Pia innan tror jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0