SvalkarVindenVärmerSolenSerDuNågotBakomMolnen

 
Redan hemma från hästen och skolan. Sista lektionen var inställd och samhällskunskapen blev då våran sista där våran lärare typ har tröttnat på sitt jobb eller något så hon var sjuk bitter. Fick sluta vid kvart över ett halv två, efter att jag och tre andra redovisade ett projekt om kollektivtrafiken som läraren bara tryckte ner. Blir så arg hon ska ju inte börja argumentera  mot det samtidigt som vi håller det, sen hade vi även en övning om moral och lagar. Vissa människor har verkligen speciella åsikter.. Så min eftermiddag har retat gallfeber på mig haha. Så när jag kom till stallet hade jag ingen lust att rida, mockade och fixade tog Pia på en promenad i solen istället. Nu är jag iallafall hemma och äter för mycket mackor och dricker lite för mycket te, ska väll ta och plugga på talet. Klockan fem är det återträff på Eriksberg det kommer minsann bli speciellt. Så många man vill träffa, så många man verkligen inte vill träffa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0