slösar min tid,släpper mig fri

Jag har överlevt psykologiprovet, vet dock inte om det gick jätte bra. Men vad gör det om 100år bara så himla glad att den är klar. Nu finns det inga "pluggprov" under min närmaste månad i skolan endast nationella och dom kör man på känsla för jag vägrar att plugga till dom. Har dock lite böcker som ska läsas och sånt trams men det är inte så farligt. Nu ska jag lägga mer tid på kusen och vännerna under en framtid framöver så att de blir glada. tog en promenad hem från skolan idag då mitt sällskap emigrerade till andra delar av staden. Gick förbi mormor och morfars grav och tog bort lite löv. Känns helt sjukt att det nästan är 9månader sen morfar gick bort och 7månader sen Sarellis olycka, har haft Pia i lite mer än 6månader och jag har snart gått ut ettan. Det är sjukt hur fort tiden går egentligen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0