Same Love

Nu ger jag upp psykologins komplicerade värld för idag, herregud man blir hjärntvättad på typ en kvart och det är gammla gubb psykologer till förbannelse. Börjar att nojja något inför imorgon också, lysande sickan! Det är ju läsförståelsen i svenskan, Nationella prov för er som inte vet det. Kommer må illa av nervositet imorgon bitti. Bara att bita ihop. Sen är det psykologiprov på Onsdag och Nationella prov på Torsdag vilken höjdar vecka va. Får glädja mig åt min kuse under tiden. Var ute och red i regnet med Stina och Angelica nu på kvällskvisten, vi var och klättrade i en sandbacke. Nu ska lillan bli hulken! Tycker att hon har fått en riktig rund och fin rumpa men överlinjen måste byggas på och en massa annat. Men iallafall det gick mycket bra att rida, något pigg dock. Red utan gramanen ute vilket var ett bra tag sen. Gick faktiskt över förväntan, hon har ju hittat en mer naturlig form på senaste men hon håller på med hyss i galoppen hoppar lite på stället och byter galopp i varje steg typ för att hon blir taggad. Menmen så länge jag sitter kvar så är det lugna puckar. Både jag och Pia var riktigt trötta när vi kom tillbaka, så hon och jag sovet gott inatt. Imorgon tänker jag mig ett dressyrpass ute och det ska gå bra det har jag bestämt mig för.
 


Kommentarer
Elma

Fin häst, vilken ras är hon?

2013-04-24 @ 12:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0