Ramlar Glada Gatan Fram

Sitter och äter frukost och sjunger till Bastilles alla låtar. Inte jätte smart tanke på att min röst är halv rosslig men måste komma på lite bättre humör så varför inte sitta och bröla lite såhär till frullen. Tyskan är inställd och sorgen är stor över det, så himla ledsamt att missa lektioner med mitt favorit språk och min favorit lärare på hela Katedral. Skämt å sido. Försöker att plugga in en engelska text som jag ska redovisa om en timme, PANIK!
Ska till stallet efter skolan och rida lillan och håller tummarna för att hon är snällare idag. Juste dagens stora händelse är att jag flyttar in hos Maria en vecka då hennes päron är i USA wooopa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0