"Mitt sinne var så som ett barn"

Tjenare. Sitter här framför datorn och har hittat en ny grym serie, borde plugga lite men om man är ledig så är det väll ändå meningen att man inte ska göra någonting. Var i stallet imorse och red med Stina, var ute och klättrade i sandbacken så Pian sover nog gott inatt. Sofia min gamla stallpolare var ute och red pia igår, jag red myrna och vi var ute på mil slingan och röjde. Saknar mitt ridsällskap från storvreta tycker att hon kan ta och flytta till den här sidan av stan. För övrigt har jag lyckats att få ryggskott vet inte hur men ont gör det, jag som skulle behöva ut och springa lite. Kanske trottsar ondheten mot kvällen och joggar en runda. Annars har jag suttit och kollat runt lite på tävlingar för mig och Pia måste lösa licens för mig, kusen min hade redan visade det sig. Tänk vad roligt att få starta min fina pärla snart, kommer säkert att gå åt helvete det första gångerna men vad gör det. Juste jag har anmält mig att jag är intresserad av att rida i Div 3 Dressyrlaget till hösten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0