Långa Torsdag

Herregud vilken lång dag jag har haft och jag blir bara tröttare och tröttare. Startade upp med det sista svenska nationella i 3 timmar, vilken höjdare. Tror att min text blev helt okej bra och det får duga. Min kropp blir bara mörare och mörare, känner mig som en gammal gubbe. Skyller på träningen igår med Pia där jag fick kämpa en del men herre vad fin hon var. Var verkligen i chock efter och tårarna rann av glädje efter jag hade hoppat av. Jag som trodde att vi hade gått tillbaka i utveckling hade visst helt fel. Tränaren tyckte hon var mycket rundare och finare vilket gör mig glad och att hon har börjat ta övergångarna ännu mer positivt. Hon gjorde otroliga galoppfattningar som jag aldrig har träffat på förut. Började med skänkelvikningar som hon satte nästan direkt och fortsatte med öppna fast nu på medellinjen.Känns roligt att vi går framåt hela tiden.
 
Idag var hon riktigt fin men något trött i bakbenen då hon inte ville vinkla dom riktigt. Så jag red inte sålänge men kände redan resultat sen dagen innan. Red även Majas ponny Myrna, var lite som att rida en liten liten Pia. Men båda är hopphästar så det kanske var därför jag känner igen mig i dom. Det var riktigt roligt iallafall och jag ska rida henne hela helgen. Bilden är på maja och myrna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0