Lämnar Eriksberg för ett tag

Har nu bytt hem från min älskade lägenhet till marias lyxvilla i Norby. Blir kvar här tills Lördag/Söndag någongång lysande att bo me Maria och Hanna. Kanske har glömt att berätta att jag har anmält till blodomloppet med fyra andra tjejer, måste ha ett mål för att kunna träna mer. Så under detta Norby tag måste det bli en hel del träning annars kommer jag aldrig att orka springa 5km. Inte jätte långt men iallafall en bra början. Juste jag överlevde återträffen var faktiskt inte så stelt som jag hade trott. Det bästa med att vara tillbaka på EB igen var att jag fick träffa min älskade gamla idrottslärare, gud vad jag har saknat henne! Min gamla mentor kom även fram till mig och sa: Ellen jag prata med din mamma och hon berättade om din häst.. Vad hände egentligen? Hur är det nu? Rider du fortfarande? osv. Täckte över det lite snyggt med att han blev påkörd och att jag har en ny häst nu och att det bara att bita ihop. Tack så himla mycket för den kängan Jeremy, jag som äntligen hade börjat tänka framåt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0