Du ser ner på dom som jag

Hmm var ska jag börja. Jag har väldigt ont i halsen och tycker synd om mig själv, känns som att det har fastnat ett stort äpple i min hals. Sörjer verklig om jag måste stanna hemma från skolan imorgon, eller gör jag verkligen det.. Gårdagen blev lyckad, otroligt skönt att jag gick hem och sov hemma annars skulle jag aldrig orkat åkt till stallet. Var i stallet runt tolv imorse och red Pia uppe i ridhuset hon var riktigt fin och vågade ta för sig mer nu när sadlarna är omstoppade. Dock var hon lite stoig och sparkade lite i galoppen och höll på att byta i galoppen, men det var bara en bråkdel av hela passet. Super nöjd över henne verkligen. Efter att sadelgubben hade varit och stoppat om hoppsadeln igår så red jag ut en sväng med Carro upp till Norby och hälsade på Ebba. Nu måste jag ta tag i saker och ting. värdelöst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0