Varje dag finns du här med mig

Allt är så jäkla tungt, överallt finns minnen från dig saker,hår, bilder det går inte att undvika det vill jag inte heller. Läste Sofias blogg om hur de hade lagt ut ett gravljus och en blomma på platsen där det hände, jag måste verkligen ta mig dit med en bukett och ett ljus för att hedra dig min bästa vän. Någon hade ialfall lämnat en morot där vid ljuset och rosen, någon som varit med när allt hände. Det finns så otroligt fina människor på denna jord som hjälper till. Tack till alla er, som finns där ute med er vid min sida ska jag aldrig glömma det fina jag har haft med honom det som man aldrig kommer att få uppleva igen med dig. Du är bäst Sarelli kom ihåg det och vila i frid min vita alldeles speciella vän.
 


Kommentarer
Soffan

Fyfan Ellan, lider verkligen med dig.. Men du får trösta dig med att han har det bra nu, och att han alltid kommer finnas i din närhet även om du inte ser honom <3

2012-09-30 @ 14:38:20
Viveca (Sofias mamma)

Tänker på dig Ellen...önskar så att allt hade varit annorlunda....Ta hand om dig! Massor med kramar!

2012-10-01 @ 10:01:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0