Strövtåg i hembygden

 
YEEEESSWOOOOPPAA!!! Nu har man gjort det där jävla samhällskunskapsprovet, och varför har jag pluggat i en vecka totalt värdelöst när det endå är skit svårt och endast en jävla massa skrivande. Sånt är livet, men nu är det iallfall gjort. Bara att ladda upp och sen börja plugga historia om någon dag. Sarelli har blivit riden av Stina redan idag dressyr på stubben han hade skött sig bra, lysande. Imorgon ska jag tvinga Sofia ut på en tur och det koller bli strålande för saknar både hästen och människan. Nu ska jag ta och belöna mig med några vampire diaries avsnitt och yttligare några finnkrisp så rullar jag iväg till saknade Ebba och bjuder in på middag.
 


Kommentarer
Smirnof

sjukt poetisk bild. :)

2012-09-26 @ 11:41:33
ellen

Hanna din nöt!

2012-09-26 @ 11:47:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0