One day

Tog en häst i varje näve och knatade runt åkern, det skötte sig inte men jag tog mig runt. De blåste så jag skyller på deras tillfälliga psykbryt på det. Fick gå in rätt tidigt tråkigt väder och jag ville ha skjuts hem,en fuling.
Nu sitter jag hemma och ska väll ta mig till kära Homebye och inhandla sallad i den nya salladsbaren, stor händelse för Eriksberg. Vet inte än vad kvällen kommer att erbjuda sjukt förbannad på att snabba Cash var fullbokad idag så att det inte blev någon bio. Får ta och skärpa till mig blir troligtvis bio imorgon istället, får väll ta och bjuda över kvinnorna hit och mysa lite, kanske frysa in hösten på balkogen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0