Oflyt helvete

 
Vilken seg dag jag har härdat mig igenom, avslutas med den största plågan på denna vecka dubbel lektion i tyska ville bara gråta när jag såg klockan ticka saktare och saktare. Har varit hemma ett tag och försökt koppla upp skoldatorn på internet här hemma men nej det gick åt helvete, skiter i det och låter någon karl fixa det sen. Och precis när jag tänkte sätta klorna i samhällskunskap upptäckte jag att jag har glömt skiten i skolan. Så nu har jag massa plugga att göra men inget som finns hemma, fruktansvärt arg får se det som att jag ska vila upp mig och plugga hela fredagkvällen istället. Tar och klickar på ett solsidan avsnitt för att bli lite muntrare och rullar sen mot Karin för att fika och laga lite byxor och kassar och gud vette allt. Farbrorn får vila idag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0