När vindarna viskar mitt namn

Tjenatjena jag lever fat är rätt begravd i samhällskunskap som omfattas av en jävla massa ideologier. Varför fastnar inte skiten har pluggat som fan men det är bara att sätta tänderna i det sura äpplet och fortsätta någongång sätter det väll sig. Denna vecka är en plåga fram till onsdag då det inte är någonting alls efter det, woopa. Studiedag på fredag så på något sätt ska man väll kunna härda ut. Har varit i stallet vå gånger idag först och släppte ut dom imorse pappa mockade jag fixade, sen drog jag dit vid fyra och red med sofia mysigt att få lite socialt umgänge när man är fast klistrad i plugget. Kortfattat om helgen har varit pax vakt och ridit två hästar, middag hos anna lysande, och massa konstiga saker i stallet som vanligt. Nu blickar vi frammåt mot en helves vecka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0